Komplexní metodický postup | Profesionální vzdělávání
1. Příprava akce
- první analýza stavu a potřeb
- hledání souvislostí a definováni potřeb
- stanovování příčin a cílová skupina (jednotlivec)
- volba metod - požadovaný stupeň osvojení (znalosti, dovednosti, návyky)
- konzultace se zadavatelem
Konečná podoba vzdělávací akce
- stanovení obsahu kurzu
- stanovení úrovně osvojení
- stanovení metody
- stanovení modelových situací
2. Průběh akce - metody
- prezentace
- individuální a skupinová cvičení
- případové studie, hraní rolí
- interaktivní videotrénink
- jednoduché projekty, testy, analýzy, hry, soutěže
- diskuse, formulace stanovisek
- koučování
- průběžné vyplňování osobních plánů akce
3. Pokurzovní aktivity
- seminární práce pro účastníky
- workshopy
- konzultace, supervize
- koučování v terénu
- "Mystery Shopping", "Mystery Calling"
- dotazníky pro účastníky i pro klienty
4. Hodnocení kurzu
Hodnotící anketa účastníků kurzu - tréninku, přehledně sumarizována a zpracována do grafů.
Ústní a písemná zpětná vazba týkající se:
- kurzu jako celku
- školené skupiny
- jednotlivců
DVD nosiče
- se záznamem tréninku pro jednotlivé účastníky, diskuse nad novými potřebami