Komplexní metodický postup | Profesionální vzdělávání

1. Příprava akce

  • první analýza stavu a potřeb
  • hledání souvislostí a definováni potřeb
  • stanovování příčin a cílová skupina (jednotlivec)
  • volba metod - požadovaný stupeň osvojení (znalosti, dovednosti, návyky)
  • konzultace se zadavatelem

Konečná podoba vzdělávací akce

  • stanovení obsahu kurzu
  • stanovení úrovně osvojení
  • stanovení metody
  • stanovení modelových situací

2. Průběh akce - metody

  • prezentace
  • individuální a skupinová cvičení
  • případové studie, hraní rolí
  • interaktivní videotrénink
  • jednoduché projekty, testy, analýzy, hry, soutěže
  • diskuse, formulace stanovisek
  • koučování
  • průběžné vyplňování osobních plánů akce

3. Pokurzovní aktivity

  • seminární práce pro účastníky
  • workshopy
  • konzultace, supervize
  • koučování v terénu
  • "Mystery Shopping", "Mystery Calling"
  • dotazníky pro účastníky i pro klienty

4. Hodnocení kurzu

Hodnotící anketa účastníků kurzu - tréninku, přehledně sumarizována a zpracována do grafů.

Ústní a písemná zpětná vazba týkající se:

  • kurzu jako celku
  • školené skupiny
  • jednotlivců

DVD nosiče

  • se záznamem tréninku pro jednotlivé účastníky, diskuse nad novými potřebami